Meny

Gå til Berg-Hansen.no
Presse
Kontakt oss

Slik sparer vi kundene for millioner

Gunnar Gunnarsen
Publisert 20. mars 2018 av Gunnar Gunnarsen

De fleste av kundene våre bestiller reisen selv digitalt. Men visste du at mange også endrer reisene sine selv? Dette bidrar til store besparelser i reisebudsjettet.

Å endre selv er det enkleste og rimeligste!

I løpet av et år bestilles det ganske mange flybilletter. En god del av disse må endres. Naturlig nok, reiseplaner og møter må av og til flyttes eller avlyses. Det kan være greit å vite at den enkleste og rimeligste måten å endre på, er å endre selv. Når du endrer selv, vil du som reisende få full oversikt over hva du kan endre til og hva det koster. Dette gjør det lett å ta lønnsomme valg.

Hos Berg-Hansen gjøres over 30 prosent av alle endringer av kundene selv, på mobil eller desktop. Dette betyr kort og godt at kundene våre sparer rundt 10 millioner i året!

Få de ansatte med på laget

Er du ansvarlig for reiseprogrammet i din bedrift? Da skal du vite at de største besparelsene oppnår du ved å etablere gode bestillingsvaner blant de ansatte.

Her er 3 tips for hvordan bestillingsvanene kan bidra til å oppnå store besparelser:

  1. Bestille flybilletter tidlig (de rimeligste prisene får du minst 7 dager før avreise)
  2. Velge rimelige alternativer
  3. Bestille og endre billettene online

Les mer her: Slik kan gamification få ansatte til å spare

Vi liker å spare penger for deg

I Berg-Hansen gjør vi mange tiltak for å sikre at kundene våre får mest mulig ut av reisebudsjettet. Dette er noe av det vi gjør for deg:

  1. Må du avbestille flybilletten og tror du taper hele beløpet? Les bloggen «Vi sørger for at du får pengene tilbake».
  2. Selv om du bestiller flybilletten online, så skal du være trygg på at du får den beste prisen og tilbudet på din reise. Med «prisvakt»-tjenesten til Berg-Hansen sørger vi for at våre nettkunder sparer tusenvis av kroner i året. Les bloggen «Prisvakt kan spare deg for tusenvis av kroner».